loading...
بورس آنلاین
پیغام های ناظر بازار
تابلوی قیمت های لحظه ای بورس تهران
تغییر سهام سهامداران فعال
بورس آنلاین بازدید : 669 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)
با توجه به ابهاماتی که در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی برای سرمایه گذاران وجود دارد نمیتوان انتظار رشد مداوم برای بازار داشت و در این شرایط نوسان پدیده غالب بر معاملات خواهد بود. مهمترین محرک رشد خوب بازار در هفته های آینده مذاکرات مثبت سیاسی و امضای تفاهم نامه در این زمینه می باشد. بحث بودجه سال 93 نیز مهم است، مسلما ریز جزئیات بودجه سال جاری بر صنایع مختلف بورسی از جمله گروه فلزی- معدنی و پتروشیمی- پالایشگاهی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
با نزدیک شدن به دور سوم مذاکرات ژنو و ابراز امیدواری مقامات 1+5 و ایران نسبت به رسیدن به توافقی سازنده، حاشیه سازی های رژیم اشغالگر قدس علیه تهران هر روز بیشتر می شود. روزنامه تایمز از ادعای گزاف رژیم اشغالگر نوشته که این کشور با عربستان بر روی طرح حمله به ایران کار می کنند. از گوشه و کنار جهان نیز تدریجأ اخباری منفی شنیده میشود که میتواند توافق در مذاکرات را پیچیده تر سازد این موضوع به فشار فروش در نیمه معاملات امروز انجامیده و روند بازار رو به منفی گذاشت. .امروز بحث فشار فروش اعتباری ها نیز وجود داشت که بازار را تحت تاثیر قرار داد.

شاخص کل پس از انکه تا آستانه 78 هزار وحدی بالا آمد قادر به فتح کانال 78 هزاری نشد و با برتری فروشندگان و فشار عرضه ها، در کانال 77 هزار واحدی ماند. بطوریکه459 واحد منفی شد و به 77،214 واحد رسید.


پتروشیمی و محصولات شیمیایی: 

 این گروه ابتدای صبح با خبرتصویب لغو عدم معافیت مالیاتی صادر کنندگان مواجه شد. به نظر می رسد چنین تصمیمی می تواند صنعت مذکور را نیز منتفع سازد.دبیر انجمن صنعت پتروشیمی در همین ارتباط اظهار داشت: اکثر واحدهای پتروشیمی در مناطق ویژه اقتصادی فعال هستند و از این جهت از پرداخت مالیات معافیت دارند. مهدوی ابهری در پاسخ به اینکه آیا در نظر گرفتن این مشوق برای صادر کنندگان پیش زمینه ای برای افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها به عنوان یکی از گروه های صادراتی، به 13 سنت است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر کمیته ای در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده تا نرخ خوراک پتروشیمی ها در حدی منطقی تعیین شود؛ بطوریکه حتی احتمال کاهش نرخ ها نیز وجود دارد.

البته هم اکنون مباحث کارشناسی در این کمیته همچنان ادامه دارد، اما امیدواریم نرخ خام در محدوده قیمتی کشورهای حوزه خلیج فارس، یعنی رقمی بین 6.5 تا 7 سنت قطعی شود. از سوی دیگر خبری مبنی بر عزم هیئت مدیران برای راه اندازی فاز12 پارس جنوبی به گوش میرشد که میتواند بر مشکل عدم استفاده از ظرفیت های موجود در نمادهایی چون فارس،تاپیکو و جم و ... تاثیرگذار باشد. متانول و اوره با افزایش قیمت های جهانی همراه بوده اند که انتظار میرود با کاهش ریسک بازار و پایان زمان اعتباری ها با اقبال بر این گروه مواجه شویم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هیئت عالی واگذاری امروز با حضور علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارائی و پوری حسینی، معاونان وی و دیگر اعضا تشکیل جلسه داد. بنابر گفته یکی از حاضران در جلسه بررسی ادامه واگذاری سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس به جلسه بعدی موکول شده است. به گزارش فارس، در این جلسه با واگذاری سهام برخی از شرکت‌های مشمول اصل 44 قانون اساسی موافقت شده است.

شرکت پتروشیمی فارابی اولین پیش بینی سود هرسهم سال مالی 92 را در بهمن ماه 91 مبلغ 1692 ریال، در اسفند ماه 91 مبلغ 1715 ریال، در خرداد ماه 92(حسابرسی نشده و حسابرسی شده) مبلغ 2432 ریال و در مرداد ماه 92 (حسابرسی شده) مبلغ 3221 ریال، در مهر و آبان ماه 92 مبلغ 4064 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه با اختصاص 2137 ریال سود به ازای هر سهم معادل 53 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

فلزات، معدن و سنگ آهن :

در گروه معدنی نیز با توجه به افت قیمت های جهانی با عدم اقبال به سهام شرکت های این گروه روبرو هستیم. مصوبه امروز هیئت وزیران مبنی بر لغو عدم معافیت مالیاتی صادرکنندگان می تواند بر رشد سود آوری تولید و فرآوری کننده این گروه تاثیر گذار باشد.

شرکت معادن بافق پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 92 را در 16 اسفند ماه 91 به صورت حسابرسی شده مبلغ 1953 ریال و در 20 اسفند 91، 31 تیر و 30 مهر و مطابق اطلاعات اخیر مبلغ 3629 ریال اعلام کرده است و طی دوره 6 ماهه نخست سال با اختصاص 1701 ریال سود به ازای هر سهم معادل 47 درصد از پیش بینی هایش محقق شد. لازم به ذکر است مطابق بند 5 گزارش حسابرس مستقل نسبت به پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 92 بر اساس عملکرد واقعی 6 ماهه، با توجه به این که پیگیری های شرکت جهت تمدید کارت بازرگانی منجر به نتیجه نشده است، صادرات محصولات و واردات شرکت مانند گذشته طی قرارداد حق العمکاری از طریق شرکت نوین آلیاژ سمنان(سهامی خاص) صورت گرفته است. "کبافق"پیش بینی سود هر سهم سال مالی 91 را در نخستین پیش بینی مبلغ 607 ریال و درآخرین پیش بینی مبلغ 655 ریال اعلام کرده بود که مطابق صورتهای مالی حسابرسی نشده و حسابرسی شده مبلغ 697 ریال به ازای هر سهم محقق شد

در نماد وبوعلی، در حال حاضر حدود 33 درصد از پرتفوی بورسی به سهام شرکت های معدنی اختصاص دارد و مابقی آن را سهام گروه پتروشیمی، فلزات اساسی و شرکت های چند رشته ای صنعتی تشکیل می دهند.این شرکت مجموعه ای از شرکت هایی که برنامه هایی جهت اجرای طرح های توسعه در نظر دارند، گزینه های خوبی جهت سرمایه گذاری در بازار سهام می باشند. در این بین بررسی جزئیات طرح های توسعه و میزان پیشرفت فیزیکی طرحها بخصوص در بخش انتقال تکنولوژی و خرید تجهیزات در صنایع پتروشیمی و فلزات اساسی از اهمیت بسزایی برخوردار است. مدیر امور سرمایه گذاری های شرکت سرمایه گذاری بوعلی با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز عنوان کرد: با توجه به اینکه مراحل اجرای بسیاری از طرح های توسعه ای شرکتها به دلیل تحریم های اعمالی و مشکلات موجود بر سر راه واردات تجهیزات و دستگاههای مورد نیاز با موانعی مواجه بوده، انتظار آن می رود تا مراحل اجرای آنها همراه با بهبود روابط بین المللی با سرعت پیش رود، به گونه ای که شاهد آثار مثبت اجرایی شدن این پروژه ها در روند سودآوری شرکت ها در سال93 باشیم. از این رو با عنایت به مطالب عنوان شده، "وبوعلی" سرمایه گذاری در سهام شرکت هایی که از شرایط ذکر شده برخوردارند را در برنامه کاری خود قرار داده است. مهدی اسکندری همچنین اختصاص بخش بیشتری از پرتفوی بورسی به سرمایه گذاری در سهام شرکت های پتروشیمی را به عنوان برنامه های "وبوعلی" جهت اصلاح پرتفوی بورسی آن برشمرد و گفت: در حال حاضر حدود 33 درصد از پرتفوی بورسی به سهام شرکت های معدنی اختصاص دارد و مابقی آن را سهام گروه پتروشیمی، فلزات اساسی و شرکت های چند رشته ای صنعتی تشکیل می دهند.

سیمان :

گروه سیمان نیز در اکثر نمادها معاملاتی متعادل را پشت سر گذاشت. در نماد سفارس همچنان صف خرید میلیونی خود را حفظ کرده است.دبیر انجمن سیمان از احتمال قطعی بودن بازپرداخت بدهی 700 میلیون یورویی سیمانی های بورس به صندوق توسعه ملی بر پایه تسعیر نرخ ارز مبادلاتی 2488 تومانی خبر داده است.وی در عین حال گفته که تعامل با بانک ها برای افزایش مدت بازپرداخت این بدهی ها یکی از راهکارها است.

عبدالرضا شیخان در گفتگو با خبر نگار ایران اکونومیست گفته :" اما به احتمال قریب به وقوع بدهی ارزی شرکت های سیمانی با نرخ ارز مبادلاتی قطعی است." وی افزود: " اگر چه انجمن سیمان موضوع بدهی ارزی سیمانی ها به دولت را همچنان پیگیری می کند اما به نظر می رسد که راه حلی برای این قضیه وجود ندارد و شرکت های سیمانی موظف به پرداخت این بدهی با نرخ ارز مبادلاتی هستند." این مقام مسئول عنوان کرد: " البته بعضی از شرکت ها ی سیمانی توانسته اند ضمن توافق با بانک های مربوطه مدت زمان پرداخت این بدهی ها را افزایش داده و به دو برابر زمان قبل برسانند."

شیخان در رابطه با تاثیر این موضوع بر شرکت های سیمانی گفت: " بدیهی است این موضوع منجر به افزایش هزینه های مالی و متعاقب آن افزایش بهای تمام شده و کاهش سود شرکت ها می شود." به گفته وی " چنانچه استاندارد شماره 16 حسابداری قطعی شود و شرکت ها اجازه یابند در فرآیند تجدید ارزیابی دارایی ها، تاثیر مابه التفاوت ناشی از تسعیر ترخ ارز مرجع و مبادلاتی را برای تجهیزات و ماشین آلات به عنوان سود حاصل از تسعیر نرخ ارز در سرفصل دارایی ها شناسایی کنند، متعاقب آن استهلاک دارایی ها افزایش می یابد و در نتیجه این بدهی ارزی می تواند اندکی تلطیف شود." دبیر انجمن سیمان از بررسی افزایش نرخ فروش سیمان در دستور کار انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان نیز سخن گفت و افزود: " افزایش نرخ سیمان به اختیار انجمن گذاشته شده است و ما هم منتظر هستیم تا تکلیف بحث سوخت و انرژی معلوم شود." وی ادامه داد: " البته تا پایان امسال به این دلیل که نرخ سوخت و انرژی تغییری ندارد افزایش قیمت سیمان هم اتفاق نخواهد افتاد اما در سال 93 با در نظر گرفتن فاکتور سوخت و انرژی و تورم این افزایش نرخ قطعی است و می تواند تا حدودی زیان سال جاری شرکت ها را پوشش دهد."

خودرو :

شنیده شده با توجه به برنامه فروش بلوک 7.85 درصدی ایران خودرو توسط ورنا ، این شرکت سرمایه گذاری قابلیت تعدیل مثبت عایدی بیش از 20 درصدی با توجه به بهای تمام شده 2287 ریالی بلوک ایران خودرو خود دارد. امری که می تواند به رشد قیمتی سهام ورنا در بازار منجر شود.

در حالی طی روزهای اخیر سهام شرکت سرمایه گذاری رنا با صف خرید مواجه شده است که شینده ها از این شرکت سرمایه گذاری حاکی از تصمیم "ورنا" جهت واگذاری بلوک 7.6 درصدی سهام ایران خودرو در قیمت پایه 330 تومان و به صورت نقدی است که در صورت صحت و با توجه به بهای تمام شده حدود 228 تومانی ایران خودرو در پرتفوی رنا، این واگذاری حدود 36 تومان به EPS رنا خواهد افزود. گفتنی است که شایعات موجود در بازار نیز حکایت از انتشار آگهی فروش بلوکی سهام شرکت ایران خودرو توسط رنا طی هفته جاری دارد.

ساختمان:

در گروه ساختمان با اقبال خوبی روبرو هستیم. در این گروه وساخت بدلیل فروش ثفارس و ثاخت زیر مجموعه اش و همچون احتمال فروش بلوک وساخت وپترو با اقبال خوبی مواجه است و حتی عرضه ی کامل صف خرید میلیونی سهم ، عطش خریداران را از بین نبرد و سهم مجددا به صف خرید کشیده شد.

ثنوسا مقاومت در 580 تومان دارد که در صورت عبور  فعلا تا حدود 630 تومان رشد می کند حمایت سهم در 523 تومان است.

شرکت آ س پ با 20 میلیارد تومان سرمایه اطلاعات و صورت های مالی حسابرسی نشده 12 ماهه منتهی به 31 شهریور 92 را منتشر کرده است.این شرکت ساختمانی در حالی برای هر سهم در سال مالی 92 مبلغ 830 ریال سود خالص محقق نموده که در آخرین گزارش این مبلغ را 917 ریال پیش بینی کرده بود و این یعنی کاهش بیش از 9 درصدی در عملکرد سال مالی 92؛ شایان ذکر است عملکرد "آ س پ" در سال مالی 92 در مقایسه با سال مالی قبل از کاهش 3 درصدی فروش، افزایش 4 درصدی بهای تمام شده، کاهش 13 درصدی سود ناخالص و 17 درصدی سود عملیاتی و سود خالص هر سهم خبر داده است.

دارو:

در گروه دارویی نیز همچنان شاهد بازگشایی های خوبی هستیم. امروز دامین و دیران نیز با رشد بیش از 40 و 30 درصدی قیمت بازگشایی شدند.

شنیده های بازار در پی واردات مواد اولیه به قیمتی ارزانتر و در نتیجه کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته و افزایش نرخ فروش محصولات در نماد دپارس، این سهم ارزنده دارویی قابلیت تعدیل مثبت 37 درصدی درآمد و دستیابی به سود 6000 ریالی در گزارش 9 و 12 ماهه سالجاری را دارد.

 

سایر گروه­ها :

شنیده شده با افزایش نرخ فروش محصولات،کاهش بهای تمام شده تولید نسبت به مفروضات بودجه در نماد کچینی، این شرکت کاشی ساز امکان تعدیل مثبت بیش از 25 درصدی کچینی سود هر سهم خود را فراهم ساخته که در گزارشات 9 و 12 ماهه به بازار اعلام خواهد کرد. خرید کچینی با حد ضرر 817 تومان می تواند سود آور باشد احتمال رشد این سهم حداقل تا سقف قبل در 1085 تومان هست و در صورت عبور از 1085 اهداف بعد 1160 و 1250 تومان هستند.. کچینی مالک 27 درصدی کساوه( 41،061،937 میلیون سهم) می باشد که سود هر سهم و تقسیمی آن را به ترتیب 1639 و 1300 ریال در نظر گرفته است.کساوه در جدیدترین پیش بینی سود هر سهم خود را به 2554 ریال و سیاست تقسیم سود خود را نیز 100 درصدی در نظر گرفته است.کچینی از تعدیل مثبت کساوه 5.1 میلیارد تومان دیگر به سود سرمایه گذاری هایش اضافه خواهد کرد که به ازای هر سهم 30 تومان به طور ناخالص بر سود هر سهم آن موثر است

 کساوه نیز در صورت تثبیت بالاتر از 2000 تومان تا 2400 تومان رشد خواهدکرد.

 در حالی که دبیر انجمن صنایع لبنی از احتمال لغو قیمت گذاری تکلیفی شیر در جلسه روز دوشنبه ستاد تنظیم بازار خبر می دهد، یکی از خبرگزاری های داخلی نیز اعلام کرد که رئیس جمهور در نامه ای با افزایش قیمت شیر مخالفت کرده و قرار است در جلسه ستاد تنظیم بازار، راهکاری برای جبران رشد هزینه‌های دامداران ارائه شده و از افزایش قیمت شیر خام جلوگیری شود

 
در بازار داخلی:

 از مهمترین اخبار امروز می توان کناره گیری نهاوندیان از ریاست اتاق بازرگانی اشاره کرد. رئیس دفتر جمهور روز جاری از اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران درخواست کرد که برای جلوگیری از تداخل وظایف وی در بدنه دولت با برنامه های کاری اتاق بازرگانی، کناره گیری وی را قبول کنند.

  امروز خبر رسید که به دنبال تکمیل ارائه مدارک کامل از جانب مدیریت امور بین املل شرکت ملی نفت ایران، کمیته پذیرش بورس انرژی با پذیرش دو کالای نفت خام سبک و میعانات گازی در این بورس موافقت کرده است.

 مدیر پذیرش فرابورس نیز اعلام کرد پنج تا شش شرکت در آستانه عرضه اولیه در فرابورس هستند از آن جمله می توان به شرکت توسعه خدمات بندری سینا و شرکت پتروشیمی غدیر اشاره داشت و در صورتی که مجموعه تأمین اجتماعی و بنیاد مستضعفان سرعت را افزایش دهند می توانیم شاهد عرضه اولیه سهام پتروشیمی غدیر و شرکت توسعه بندری سینا در آذر ماه بود.

  شرکت ملی گاز ایران با بیش از 10 هزار میلیارد تومان بدهی به جمع شرکت‌های ورشکسته دولتی اضافه شده است و معاون وزیر نفت با تائید ورشکستگی مالی شرکت گاز از تعریف ساز و کارهای جدید مالی در قالب لایحه بودجه سال 93 به منظور حل مشکلات مالی این مجموعه خبر می‌دهد. شواهد و قرائن حاکی از بدهی حدود 10 هزار میلیارد تومانی شرکت ملی گاز بوده و از طرف دیگر به دلیل واریز مستقیم درآمدهای حاصل از فروش گاز به مشترکان به خزانه، ردیف درآمدهای این مجموعه هم با مشکلاتی روبرو شده است. کارشناسان اقتصادی از وضعیت فعلی مالی شرکت ملی گاز به عنوان یک شرکت کاملا ورشکسته یاد می‌کنند و این موضوعی بوده که معاون وزیرنفت در امور گاز هم کاملا آن را تائید می‌کند. این مقام مسئول همچنین در خصوص سیاست‌های جدید گازرسانی به روستاها با توجه به کمبود منابع مالی، توضیح داد: در شرایط فعلی گازرسانی به روستاها انسجام لازم و کافی را ندارد. عراقی با بیان اینکه برای گازرسانی به روستاها باید علاوه بر منابع مالی، توجیه اقتصادی و فنی اجرای طرح‌های گازرسانی هم دیده شود، اظهار داشت: قطعا باید مسیرهای مختلفی برای گازرسانی به روستاها در دستور کار قرار گیرد.

 پیشنهاد عرضه نقدی سکه در بورس همچنان روی میز بانک مرکزی است. مدیرعامل بورس کالای ایران با اعلام اینکه بورس کالا بسترهای معاملاتی سکه نقدی طلا را آماده و پیشنهادات خود را به بانک مرکزی ارائه کرده است، از آغاز معاملات اموال مازاد بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و سایر دستگاه‌ها در آینده بسیار نزدیک در تالار سوم بورس کالا خبرداد.مدیرعامل بورس کالای ایران افزود: با این وجود بورس کالا آمادگی خود را به بانک مرکزی اعلام کرده است و هر زمان که آنها بخواهند بورس کالا با توجه به اینکه بسترهای معاملاتی، قانونی، سخت افزاری و نرم افزاری را آماده کرده است، می توانند عرضه نقدی سکه در بورس کالا را آغاز کنند.

وی در مورد زمان آغاز معاملات اموال مازاد بانک ها و دستگاه ها در بورس کالای ایران گفت: بورس کالا تالار سومی تحت عنوان تالار معاملات فرعی بورس کالا را از ابتدای سال جاری راه اندازی کرده است. بورس کالا در حال حاضر 3 تالار دارد، یکی تالار اصلی که کالاهای پایه در آن معامله می شود، تالار دوم مختص ابزارهای مالی است و در تالار سوم نیز سه دسته کالا مورد معامله قرار می گیرد.

  با تکمیل مدارک از سوی مدیریت امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران، کمیته پذیرش بورس انرژی با پذیرش دو کالای نفت خام سبک و میعانات گازی در این بورس موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین حسنقلی‌پور مدیر پذیرش و بازاریابی بورس انرژی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در آخرین جلسه  کمیته عرضه  بورس انرژی، دو کالای نفت خام سبک شرکت ملی نفت ایران و میعانات گازی دو پالایشگاه گاز خانگیران و ایلام مورد پذیرش قرار گرفت. مدیر پذیرش و بازاریابی بورس انرژی افزود: امیدنامه های مرتبط با کالاهای پذیرفته شده پس از اخذ تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار، در سایت بورس انرژی به نشانی www.irenex.ir   منتشر شده است.

 
در تالار نقره ای :

روز یکشنبه 26 آبان ماه، حدود 37 هزار تن قیر 6070 در تالار صادراتی بورس کالای ایران معامله شد. ضمن آن که تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شاهد کاهش قیمت وکیوم باتوم، و مس کاتد و مفتول بود.

  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، 26 هزار تن قیر 6070 شرکت نفت پاسارگاد اراک به قیمت 616 دلار هر تن مورد دادوستد قرار گرفت. شایان ذکر است، 7 هزار تن قیر 6070 شرکت نفت پاسارگاد شیراز و 3 هزار تن قیر 6070 شرکت نفت پاسارگاد تهران به ترتیب به قیمت های 587 و 584 دلار در هر تن معامله شد. شرکت ایزوگام تبریز نیز معامله 700 تن قیر 6070 را روی تابلوی معاملات ثبت کرد.

 این گزارش همچنین حاکی است، شرکت صنایع ملی مس ایران، 480 تن مس مفتول را به قیمت 196 هزار و 110 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله کرد. این شرکت همچنین،980 تن مس کاتد را به قیمت 190 هزار و 246 ریال دادوستد کرد . شرکت صنایع ملی مس ایران همچنین 6 تن کنسانتره فلزات گرانبها را مورد معامله قرار داد.

علاوه بر این، شرکت دنیای مس کاشان، معامله 300 تن مس مفتول را به قیمت 196 هزار و 610 ریال در تالار معاملات ثبت کرد.

شایان ذکر است، مس مفتول و مس کاتد به ترتیب با کاهش 3303 و 3296 ریالی مواجه شد.

 براساس این گزارش، شرکت پالایش نفت تندگویان تهران در حالی 9960 تن وکیوم باتوم را به قیمت 10 هزار و 513 ریال در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رساند که با کاهش 5 درصدی قیمت مواجه شد. این شرکت همچنین 11 هزار و 200 تن انواع لوب کات را معامله کرد. از دیگر محصولات معامله شده در تالار مذکور می توان به 220 تن گوگرد، 20 تن آرگون، 124 تن قیر و 21 تن انواع مواد شیمیایی اشاره کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گروه رتبه بندی وبلاگ ها و وبسایت های ایران در تاریخ 1392/08/26 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی
تبریک میگویم !
وب شما شرایط لازم برای پذیرش در گروه برترین سایت های ایران و استفاده از شرایط و مزایا را دارد.
اگر مایل هستید از مزایا استفاده کنید ابتدا کد تبلیغاتی زیر را در قالب وبلاگ خود بذارید :
کد را قبل از تگ قرار دهید :

var arioclick_user_id = 290;


بعد از قرار دادن کد با ایمیل بنده ( مدیر ارشد گروه ) تماس حاصل فرمایید.
در ضمن این فرصت برای شما که در اولویت قرار دارید تا چهار شنبه 29 آبان ماه 1392 هست و اگر تا این روز مایل به پذیرش نبودید فرصت به باقی عزیزان و جایگزینان شما داده خواهد شد.
با تشکر.


کد امنیتی رفرش
نرخ لحظه ای طلا، سکه و ارز در بازار تهران

نرخ لحظه ای طلا، سکه و ارز در بازار تهران

تابلوی معاملات بورس کالا
تابلوی بورس کالا
بازار قرادادهای آتی سکه طلا
بازار قراردادهای آتی سکه طلا
نبض بازار
نبض بازار بورس تهران
تابلوی آخرین گزارشات شرکتها(مرداد 93)
       نام   شرکت        نماد  آخرین 
  قیمت 
 تاریخ
معامله
پیش بینی
 سود
درصد
پوشش
 سود
دوره
پوشش
 تارخ
گزارش
 سود
p/e   درصد
تقسیم
سود
  سود
  سال
 قبل
  سال
  مالی
سهام
شناور
آزاد
 سرمایهرتبه
شفافیت

درباره ما
abc
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2310
  • کل نظرات : 225
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5258
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 287
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,726
  • بازدید ماه : 12,151
  • بازدید سال : 76,354
  • بازدید کلی : 2,703,785
  • سرخط خبرهای اقتصادی
    قیمت های جهانی
    آرشیو گزارشات شرکتها
    طرح شکایات
    آموزش تحلیل تکنیکال
    وب سايتهاي بورسی
    خبرگزاری ها
    کارگزاری های بورس